Onsdag!

Gokväll gokväll! 
 
Idag när vi vakna så hade jag en gladare Meja än alla andra dagar denna vecka och det var en väldigt bra start på dagen :) Vi åt lite frukost i vanlig ordning och sedan gick vi ut och lekte en stund, äntligen kan vi ta oss utanför dörrarna ! När vi kom hem förberedde jag lunchen och sedan la vi oss och vila, underbart! Jag sov nästan i två timmar när jag vakna sov Meja fortfarande så jag tassa upp och gjorde ordning lunchen som i dag blev potatismos och fiskpinnar ;) Hann äta upp innan meja vakna och fick äta hon också :) 
 
Efter lunchen tog vi på oss och gav oss ut igen, denna gången hade vi laddat med gammalt bröd så första stopp var hasselbacken där vi mata fåglarna (fiskmåsarna)  fy farao va gamiga de är , änderna och duvorna hade ju ingen chans.. Meja var helt frälst och skulle gå runt (på knä) till duvorna och sa "komma" men det var ingen som kom ;)
De sista stoppet bllev på lekparken nere i stan där vi lekte en stund innan de var dags att gå vidare för att ladda busskort och möta upp Rikard. 
Medans Meja och Rikard åkte och veckohandla så stack jag på yoga , ett väldigt bra avslut på denna dag!! :) 
 
imorgon ska det bli fint väder , då håller jag tummarna på att Meja mår bra för då ska vi till Emaus :) Tänkte ta med lite fika och spendera några timmar i lekparken och bland djuren som Meja älskar! 
 
hoppas ni haft en bra dag :) kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0