söndag

gokväll på er!!

idag vakna vi åtta men vipps så var kl visst 9. det är ju sommartid :) vi åt frukost och gjorde oss ordning för äventyr. första stoppet var hasselbacken där vi mata fåglarna med allt gammalt bröd vi hade hemma sedan åkte vi och hämta Carro och Filip och vidare ut mot torp. de skulle åka bussen hem och vi skulle uträtta några ärenden innan vi drog vidare.

efter en snabb fika stack vi vidare mot Lysekil där vi böjds på god mat och trevligt sällskap! meja fick fina påskpresenter
innan vi åkte hem tog vi vägen om Jenny och hennes fina familj när vi ändå va i krokarna. William och Meja lekte så bra medans jag och Rikard umgicks med Jenny och gosa med söta Tilda ♥
jag lyckades hålla Meja vaken hela vägen hem i tron att hon skulle somna som vanligt. men NEJ Då! efter lite trix och en ren blöja så somna hon vid halv 9 .

nu ska jag med sova så jag orkar med morgondagen :) natti!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0