Tisdag!

TJOHEJ! 
 
Fasen va dåligt jag sov i natt, vakna flera gånger å va törstig och kissenödig. sista gången jag vakna drömde jag att jag gick igenom isen, fatta känslan av panik jag hade när jag vakna. ush och fy! 
 
Vi tog de lungt åt macka i soffan och myste som alltid på morgenen, Meja har på senaste tiden blivigt väldigt mammaig (igen) Jaja de går säkert över. 
vi tog oss ut på en promenad förut men ingen spec lång för vi höll på att blåsa bort! jävlar va kallt och blåsigt det var ute idag.
 
När vi kom inte åt  vi lite lunch innan det var dags att bege sig till öppna, idag tog vi bussen! :) På öppna var de trevligt som vanligt, så fina barn och föräldrar så de inte är klokt!! :) Meja hade fullt upp och lekte utan att ens titta efter sin mamma mestadels. :) 
När vi kom hem gjorde vi våfflor och sedan blev de bus innan lillan somna gott här för en stund sedan. hon har inte sovit alls mycket idag och de gjorde läggningen lättare nu ikväll :) 
 
Just nu håller vi på att tvätta och plocka ordning. Ska fortsätta imorgon att plocka ordning. Rikard är ute med vera och jag ska ta mig en dusch och sedan slappa i soffan!
 
Imorgon ska jag klippa mig och färga håret de blir spännande! :) ska även träffa MIN FINA Sarah och på kvällen blir de gravidyoga :) bra onsdag! :) 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0