Torsdag !

gokväll i stugorna! 
sitter och varvar ner lite efter jobbet. Hade jag inte jobbat ikväll hade jag förmodlgen redan sovit nu! 
 
Idag har både jag och Meja varit sega, vi har ju varit i full gång hela denna vecka så vi tog en lugn dag , vila tillsammans en stund på em och var ute med Vera och hade de mysgit :) När klockan var 14.30 kom Meja farmor och tog med henne på äventyr med faster och kusin Milo. Jag åkte och jobba, PÅ jobbet var det bra , tiden gick ändå rätt fort men när jag ringde rikard och kolla läget vid halv 9 var Meja vaken å ledsen, ropa på mamma...
 
Sånt gör ont i mammahjärtat så jag blev lite stressad. När Nattpersonlaen kom fick jag gå men hann ändå inte med bussen, missa den med 1 min :/ Men nu är jag hemma allafall och har lagt Meja! hon var inte svår att somna. Älskade lilla ! Imorgon jobbar jag 8-21 sedan är vi lediga! Påsken ska firars med släkt och familjen såklart. det kommer bli ett väldigt åkande men det ska bli mysigt att träffa alla! 
 
Hoppas ni får en glad påsk :) 
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0