Torsdag!

hjälp va trött jag är!!

meja vakna kl 5 imorse och för att inte störa Rikard gick vi upp. 15 min var Meja på gott humör sedan bröt de loss, hon ville inte ha varken napp, välling eller nallen och hon tog in fingrarna i munnen så misstänker den hörtand som jag känt länge vara på g. när Meja inte ens vill ha glass så är de något fel, men några skedar gick in och lite Alvedon :) så somna hon tillslut efter lite välling! jag sov jag med!

kl 9 vakna vi igen ungefär den tiden vi brukar gå upp ;) Dagen idag blir ganska lugn vi har precis ätit frukost och ska snart ta ut Vera! jag hoppas Meja vill vila vid 12 igen annars kommer de bli långa timmar på jobbet 15-22. Meja ska vara hos sin extra mamma , Sarah ♥ Tills Rikard slutar. :)

imorgon är det 4 år sedan jag och Rikard träffades för första gången. De firar vi med att kika på vårt andra barn och en heldag på vatten palatset i Vänersborg :)

kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0