aMåndag :)

tjabba!

vår måndag börja vid tre tiden i natt i timme försökte jag få Meja att somna o innan jag gav upp och vi gick upp så vår Rikard kunde sova, han skulle ju upp tidigt och jobba :/ vi läste böcker och när kl 5:30 börja barnkanalen sända. kl 6:30 somna vi om och vakna 11:15 de var halva dagen d ;) nu har vi ätit lunch å läst lite. ska ta oss ut en sväng med vera är glad att Rikard tog ut henne i morse :) skulle aldrig skaffa hund om jag var ensam med ett litet barn upptäckte jag när Vera hade diaree och skulle ut mitt i natten och hela tiden på dagen. sov Meja var de ju bara att väcka henne och gå ut. tur rikard var hemma på nätterna man kan ju inte lämna barnet själv även fast de sover, vi fick prova på valpstadiet på nytt ;)

funderar på att besöka bibban eller museet i em medans Rikard tränar :) annars blir de lungt :)
hoppas ni får en fin måndag.

på tor å fre ska de bli 20 grader varmt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0