Bra söndag!

Gokväll på er ★

vilken natt det va inatt. Meja ville upp och kolla på "Pip" (Anki & Pytte) kl 2 inatt efter en stund somna hon om och då börja Vera flåsa och skulle ut. så många timmar blev de inte eftersom vi skulle upp kl 7 igen.

Idag var vi på turne i Dalsland! Första stop var på Nuntorp på koutsläpp, häftigt! Det var roligt att se korna när de va så glada :) vi fick bulle å mjölk efteråt vilket Meja uppskatta väldigt :) sedan åkte vi vidare mot Bloms där varken jag eller Rikard varit innan. köpte leggings och en tunnika och ett par "jobbarbyxor" till meja. annars va de inte så mycket. tredje stoppet var vid en fin promenad väg i Färgelanda som jag gick titt som tätt när jag bodde i Färgelanda. det ligger vid en sjö så det var väldigt fint och lungt. Meja plocka kottar och kasta i sjön och Vera bada! ★ Mat var vi ju tvugna att ha och det blev som vanligt de få gånger vi är i Färgelanda på 172ans pizzeria! innan vi åkte vem visa jag ett bra fiskeställe för Rikard där de hoppa massa fisk så nu blev han sugen på att fiska, kanske va dumt gjort ;) ?
När vi kom hem plocka vi ordning lite och tog en familjedusch det är lättast när man är två om Meja skulle duscha håret (som hon skulle idag) Nu lägger Rikard meja och jag slappar i soffan!

idag blir de tidigt i säng, imorgon kommer Mejas kusin och farmor en stund och leker mysigt, på em ska jag till bm och under tiden ska Meja vara hos morbror Lucas ♥ hoppas ni haft en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0