Fredag!

gokväll på er :)

dagen började tidigt för oss men har kommit fram till att egentid på kvällen är bättre än sovmorgon! idag gjorde jag ordning frukost till mig och meja som vi åt framför tv:n massa god frukt :) vi låg å kika på tv och läste böcker innan vi la oss en stund till :)

När vi vaknade gjorde vi oss ordning, åt lunch sedan tog vi en promenad till emaus! med oss hade vi Mia & Tilda ★ Innan vi kom ut var det ett mindre kaos Meja va trött och ledsen å Vera flåsa som en dåre. hon brukar flåsa när vi ska gå ut för hon stressar upp sig, men idag var de extremt trotts att hon varit ute några timmar innan. När vi väl kom ut förstod jag ju varför, diaree! jaha hon också här avlöser diareen först den ena och sedan den andra ;) nog skit pratat ;)

på emaus var de jättemycket barn :) meja va trött men stundtals gick de bra att gå själv å kika. och kom även på varför hon va så trött å gnällig. 4 tänder är ju på g!! när vi kom hem igen ville meja sova , då var kl 16 så då lyssna vi på musik å greja. När rikard kom hem åt vi pizza och sedan bar han upp Mejas nya växarsäng som vi köpte idag! Meja är nöjd! Nu sover skatten och mannen i mitt liv är och handlar för han ska ut och fånga torsk till mig imorgon ;) och jag hoppas vera är bätte så vi kan få träffa våran fina Sarah ♥

på söndag blir de heldag i Dalsland med första stop koutsläpp :) mysigt!

hoppas ni får en fin helg ♥ kram!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0