onsdag kväll.

Det blev en mysig trotts allt. på förmiddagen tog vi oss ut Vera fick leta upp frukosten och Meja åkte ruschkana! När vi kom in vila vi 1.5 timme någon väckte mig med världens leende! lite busmys i sägen innan vi värmde lunch och åt!
sedan tog vi på oss och tog bussen till stan och bibblan! träffa min fina svägeska och Mejas kusin utanför så vi hängde med dom en stund :) Väl inne på bibblan var de inte alls lika stilla och så som det är hemma i soffan när vi läser! Meja var inte alls intresserad av några böcker hon skulle kolla på allt annat. ;) Rikard mötte upp oss på bibblan så vi gick å handla lite sedan tog vi bussen hem :)

när vi kom hem laga jag mat medans Rikard å Meja va ute å lekte :) Nu sover meja sedan några timmar tillbaka och jag ska göra henne sällskap! imorgon ska vi på lekdate så då ska vi göra pannkakor att ha med tänkte jag :) gott!!

hoppas ni haft en toppendag! kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0