Onsdag!

hej på er!

vår onsdag börja idag kl 6:30 helt okej att gå upp då! vi tog på oss och gick en tur med Vera. Meja ville dock bli buren hela vägen ! När vi kom in gjorde vi gröt frukost och sedan myste vi ner oss i soffan! När Meja börja bli trött tog jag en dusch och hon ett bad efter de la vi oss och vila 2 timmar. Så gott! Sedan va de lunch time och idag blev de lax och potatis, Meja åt som en häst :) Eftersom det var mulet ute tog vi bussen till museet och lekte, till en början var de massa barn högt och lågt så när de blev för stökigt tog vi en tripp på övervåningen där vi kolla på de uppstoppade fåglarna sedan tog vi en fika :) När vi sedan kom tillbaka var de tomt så vi vänta in pappan och sedan tog vi oss en tur till willys där vi handla lite saker för dagens matlagning
idag baka jag ett gott å nyttigt bröd ocj gjorde grönsakssoppa, jättegott!! Nu sover Meja och jag ska lägga mig i soffan och inte göra många mer knop idag ;)

Imorgon är det Torsdag då ska jag jobba kväll! hoppas ni haft en fin dag :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0