Torsdag!

gokväll i stugorna! vilket väder vi har man kan inte bli annat än glad! 
 
Idag har det varit en bra dag som startade redan vid 4 tiden. FÖR mkt att tänka på så kunde helt enkelt inte slappna av och låg å tänkte å tänkte. Men under dagen har jag tagit tag i viktiga papper så nu kan jag slappna av! Meja och jag vila förut men bara för att jag var såå jädra trött ville hon inte vila lika länge som vanligt ;) Efter vi ätit lunch kom mejas farmor , faster och kusin och hämta oss så vi åkte vidare mot lekparken i stan där det var röj! vid strax innan 15 begav jag mig till jobbet, tror inte ens Meja märkte att jag gick ;) 
Sakna min juvel varje sekund när jag inte är med henne, nu sover hon gott och imorgon är det fredag :) 
Jacob kommer hit å sover över och jag ska med Mamma å Maja och fika på snäckan ! :) 
 
hoppas ni haft en trevlig dag :) 
kram
hitta lite gamla bilder på datorn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0