Bra Onsdag!

God kväll på er!
Imorse vakna vi äcklingt tidigt, innan 6! jag å Meja gick upp å käka frulle och myste medans Majkis sov!

Efter 2 timmar ville Meja vila igen och jag sa inte emot. 9:30 vakna vi pigga å glada! Fixa pannkakor och gjorde soppa av gårdagens gryta tog på barna och mig själv kläder. 1, 5 timme senare va vi klara och på g till gänget på Emaus :)

Vi lekte och prata och hade de trevligt, son alltid! glömde dock min goa soppa hemma, tur vi hade pankakor med oss! Idag va de kalt men väldigt fint väder!

Meja red för första gången! Hon har ju pratat om de länge och nu våga hon, och stolt som bara den efteråt! Och jag också för den delen!

När vi kom hem kom min pappa å hälsa på, Meja blev så glad de lekte och busa som vanligt ♥

Nu när Meja la sig gjorde jag 25 min hemma träning, fy farao va jobbigt ;) svettig blev jag och hoppas på träningsvärk imorgon!

Nu blir de webtv med paradise hotell med MIN fina fina sambo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0