Tisdag!

Gokväll!

Sovmorgon idag igen! Hade hellre sluppit Mejas utbrott på natten, hon vill ha välling och jag säger Nej!

Efter frukost tog vi en promenad och lekte lite ute, fortsatte promenera i tro att Meja skulle vila en stund Men ikke!

När vi kom hem gjorde vi lunch, lax! hur gott som helst :) slappa lite å så innan de va dags att göra middag, kyckling gryta! Efter maten tog jag Majken i bärsjalen å gick milen med Sarah! ♥ Tänk att vi ses ofta och ändå har vi alltid något att prata om! ;)

När vi kom hem tog jag å Majken ett bad medans rikard duka fram kvällsmat knäckemacka med ägg och the :) Vi kika på paradise hotell på webbtv, vilka dårar ;)

Nu har Majken precis somnat så jag ska göra henne sällskap! Imorgon blir de Emaus för hela slanten!

kram!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0