Bra dag trotts allt!

gokväll!

Va måttligt besviken på att jag fick ställa in bebisträffen idag men att veta om att man smittar så små barn hade ju inte varit så skoj även attt de inte var ngn större fara med Meja men bättre att ta de säkra före de osäkra!

Maja och Jacob kom hit å hängde med oss en stund, mysigt värre! Meja vila en stund och när hon vakna gjorde vi lunch, mitt i lunchen ringde pappsen och ville hälsa på så de ena besöket efter de andra ;)

Rikard va bara hemma å vände inprencip idag för han skulle träna! När han kom hem stack jag iväg på en kvällspromenad med Sarah, satan va glad jag är att jag har så fina vänner och hon är en av dom! ♥ de blev 7km ! När jag kom in blev de kvällis och the, mys med älsklingen och Majken framför tv:n.

Ska göra mig ordning för nattens jourpass Meja går numera inte ur sin säng på nätterna utan sitter kvar å ropar tills jag hämtar henne ;) Just nu plockar rikard ur diskmaskinen UTAN att jag sagt till honom, slog han i huvudet på träningen? ;)

Imorgon blir de Emaus för hela slanten!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0