Liten blir stor..

Gokväll!

Dagen har varit bra! Jag och mammavännerna har varit på loppis i Stenungsund hitta massa fint till tjejerna :) En räkmacka blev de innan vi åkte hem!

När jag kom hem åkte Rikard typ, han skulle med några vänner å kolla på mma han fick de i present av mig nu när han fyllde :) Jag har dammsugit och torkat golv, myst med barna och ätit pizza.

Nu sitter jag med Majken i soffan, Meja sover i SIN säng första gången på sina två levnads år. För min del hade hon fått sova där tills hon är 15 men hon sover så dåligt och vaknar på nätterna och får inte ro. Trodde de var tillfälligt men när rikard jobba natt sov hon hur bra som helst! får se hur de går inatt!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0