Mys fredag!

Denna vecka har gått i ett!

Idag tog vii oss en lugn fm jag å tjejena medans Rikard sov efter en natt med jobb. När Meja ville vila joina jag å Majken henne. vi sov från 10:30 -13! gött! Innan vi stack i väg till badhuset åt vi lite lunch :)

En fredag em va inte den bästa stunden om man ville ha liiiite lugn å ro i badet. de va tydligen simskola i dag. Meja hade roligt i badet och Majken sov första kvarten innan hon kom igång!!
Min bror jobba lite på en pizzeria i stan idag så idag fick han baka min, jättegod ♥

Kvällen blev lugn Meja somna gott och de kommer jag med görs känner jag. Rikard har åkt till jobbet så här blir de bra med plats i sängen.... eller? :)

kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0