Lördag!

Men godmorgon!

Sovmorgon, nej inte idag ;) Meja vakna när Rikard klocka ringde hon låg en stund och snacka med sig själv innan börja vråla "maaaamma" hon klappa på mig och sa "där mamma, mamma fin" Så nu kollar vi in barnkanalen, hon lär bli trött om en stund här igen :)

Igår hade jag 4 timmar för mig själv utan mina älslade trollungar. Jag var hos frissan och är så nöjd! Simone är så duktig och noggrann! Meja och Majken var med gammelmormor och bo ä. Från början hade jag tänkt ta med Majken men ;)

Rikard jobbar 7-19 idag, de kommer bli skönt när han jobbar normala tider igen och framförallt ledig på helgerna ;) Idag ska vi träffa Mejas morfar tänkte föreslå att ta tåget till vgb meja gillar ju tåg och Uddevalla kan man ju. äta lunch å leka på skräcklan , vi får se om han hänger på;)

Hoppas att ni får en kanondag !kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0