Onsdag!

Gokväll i stugorna! 
 
här sitter jag i mörket och har precis kikat på film! Har en sovandes Majken på magen och om en liten stud ska vi göra storasyster sällskap! Pappan i huset jobbar em denna veckan! 
 
Idag fick vi sovmorgon, vår egna väckarklocka vakna strax innan 9. Hon sov på dagen i går och där med ballalajka igår kväll och somna efter 21. Idag har Meja inte fått sova någonting och somna lätt som en plätt kl 19! Skönt att få in rutiner.
 
Idag har vi varit på stan hela fm typ. vi åt lunch hela familjen och fixa så jag och rikard har ett gemensamt konto eftersom vi ändå har gemensa ekonomi. Innan vi åkte hem handla vi lite mat och sånt där! När Rikard åkte till jobbet mellanlanda vi i soffan en stund innan vi gick ut å lekte. När vi kom in fixa vi i ordning pannkaka på dinkelmjöl , har fått för mig att de är nyttigare!? Det mätta mer allafall fär orka bara två! Meja  tog sig ett kvällbad innan hon fick välling och somna! 
 
Majken som är 3 veckor idag har varit vaken mycket idag och därmed sovit hela kvällen Så jag har kikat på film och tagit de lungt! 
 
Vi har börjat äta nyttigare här hemma och vågen går åt rätt håll hela tiden.. nu har jag 3 kg kvar till inskrivningsvikten som jag gjorde vecka 12 men då hade jag redan gått upp 5 kg så 8 kg kvar! Har allt tänkt gå ner mer än så men just nu siktar jag inte mig först på 8 kg- ! Har tänkt ta morgonpromenad med mina fina barn innan frukost varje morgon! 
 
Imorgon blir de emaus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0