Söndag och många bollar i luften!

Tjo!!

Hade tänkt göra massor idag men Nä de blev inte så.. Vi var ute en sväng hos Rikards goa moster och hälsa på sedan har vi (Rikard) tvättat. Jag däcka i soffan efter maten!

Imorgon ska Rikard vara hemma imorgon han är fortfarande lite sjuk.

Denna veckan börja kampen mot gravidkilorna har lyckats gå ner 1, 5 kg. och ta mig ut nästan varje dag på promenad! Att gå med barnvagnen är fasen inte lätt ;) Ska införskaffa mig ett måttband också så får vi se hur de går.

Imorgon kommer Mejas farmor och hälsa på sedan ska vi upp till min farmor en sväng som fyller år ♥ på kvällen blir de spinning börjar lite lätt med 90 ;)

Denna vecka är fullspäckad och jag har roliga saker plannerat fram över, kul!




Hoppas er helg varit toppen ! kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0