Tisadag!

Gokväll på er! 
 
Inatt vakna jag av att jag mådde svin illa. Men efter en stund somna jag om och vakna i morse med huvudvärk och snuva i stället. hallå jag skulle ju börja träna denna veckan, jag har itne tid!! mina två små var också förkylda och på underbart humör. Så dagen skulle spenderas framför tv:n med mys va de tänkt men när laxen låg i ugnen och potatisen koka och vi kika på anki å pytte blev de helt svart, allt la av spis, tv och lampor! 
Offtast går de att fixa själv men denna gången gick inte de, vi fick beställa en pizza för båda var vråålhungriga! 
 
Rikard sluta 18 idag så vi har lekt, läst bok och busat ,Hann även resna skafferi, skåp i köket och kylskåp kanske bra att elen sluta fungera ;) 
 
Imorgon hoppas jag på att vi mår bättre! 
hoppas ni har de bra! :) kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0