godmorgon fredag!

Den sista tiden så har det antingen blivit sena kvällar fär de små eller tidiga mornar. Igår somna tjejerna tidigt jag och Rikard gjorde hive five och han beställde pizza till honom och sallad till mig för att fira framför finalen på big brother. Vi hann inte ens gå grejerna för ens barn nr 1 vakna av sin förkylning och varje gång jag skulle lämna rummet vakna hon. Så gav upp och lilla Majken fick vara upp med oss. Som tur sov ju meja gott. Men nu är hon vaken och Majken sover säkert till 10.  😉 nu ska ska sätta på barn tv och servers fröken Nilsson frukost. I em kommer min pappa och hälsar på och så blir de lite jobb på de! 
Ha en trevlig dag! 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0