Vilken dag!

Go kväll..
 
Imorse vaknade jag av att Meja flög över Majken i sängen för att få gosa i håret. Kl va då strax innan tre fick säga till henne flera gånger för hon är hårdhänt. Kl 5:20 ringde Rikards alarm och meja studsa upp å skulle kramas och ville nog helst med. I samma veva vakna Majken och redan då var mitt tålamod för dagen slut. Satte mig i soffan en stund innan jag skulle fixa frukost och inser att de inte finns något bröd eller yoghurt. De fick bli pannkakor och de uppskatta barna. Sedan somna Majken och jag en stund, meja gosa i håret och slöt ögonen i 30 min, inte mer! Dagen har rullat på jag har varit tröttare än tröttast och barnen gnälliga såklart med så lite sömn. Men Meja tycker de är riktigt tråkigt att vara inne och hon har gjort massa hyss idag och de känns som jag inte gjort mer än att vara sur! 
 
Nu sover dom och jag hoppas de sover hela natten trots de somna innan 19! Rikard va hemma i 10 min max innan han stack på träning. Är grymt rastlös men ändå jättetrött undra om jag orkar träna idag eller om jag ska vila!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0