helgen som va!

gomorgon!

helgen har varit kanon!
fredagen starta vi med en regnig promenad till öppna, lunch med mamma på stan, museehäng och slutligen fredagsmys med min pappa! På kvällen åkte Rikard i väg på galej så jag kolla på film och njöt av ensamtiden!

lördag: spendera några timmar med lek och korvgrillning på Emaus med familjen Wallin, trevligt som vanligt! Undrar dock vad jag tänkte när jag tog gummistövlar på mig?? fötterna va som ISbitar, däcka i ett varmt bad när jag kom hem! på kvällen åt vi middag jag och mina augustimammor på Harrys, sedan drog vi mogna mammor till Mortens när vi upptäckte att 90% va lammkött på Harrys! Tjejerna hade varit vaken mellan 11-02 så Rikard va mkt tröttare än mig när vi vakna fast jag kom hem 04 ;) Så jag och Meja gjorde pannkakor till oss och städa lite innan vi väckte Rikard!

söndagen spendera vi inne, alla va trötta :) Köpte ny vagn igår också! Har aldrig haft så fin vagn är så nöjd :)

idag är de måndag och fastedag, Rikard börjar också 2:5 idag kul :) ska inviga vagnen om en stund sedan får vi se vad vi hittar på :)

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0