Onsdag!

Hej där ute!

Igår testa vi den nya vagenen vi tog en promenad ner till stan vägen om Ica kvantum där vi hämta en paket från pompdelux :) När vi närma oss hemma sa Meja "Mamma stor promenad" Så vi tog 5 km till!! :)

Meja somna och Majken med så tog en snabbdusch och klädde om kolla bussar till Lysekil, drog på mig kläder och stack i väg igen! Fråga på kampen om vagnen får plats i bussen. Det jag fick som svar typ "jag vet inte och om de är en rullstol så går den före" tack sa jag och tänkte varför kolla jag inte när Rikard ville visa dagen innan hur man fällde ihop den!?? Höll fasiken på en halvtimme! ! Första bussen fanns de plats i mitten och en utländsk familj hjälpte mig med allt bära majken i babyskyddet, upp och ner med vagnen i bussarna jag är väldigt tacksam!

I lyse blev de korv å makaroner och Meja hade de roligt som vanligt! På väg hem i bilen somna hon så vi gick å la oss tillsammans kl 22!

Vaknade några gånga gånger inatt av illamående och de sitter fortfarande i alltså :/ vill verkligen inte ha magsjuka nu! Hoppas de släpper!

trevligt onsdag på er!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0