Torsdag!

gokväll!

imorse vakna Meja och jag märkte direkt att hon inte va utvilad! Vi gick upp å käka frulle och myste en stund! Sedan har dagen rullat på bakat bröd, gjort kalops tills imorgon, gjort lunch och middag! in emellan har jag försökt vara mamma också så vi har pusslat och myst! När Rikard kom hem stack jag till gymmet där kan jag bara vara Johanna. de blev 45 min cirkelträning 20 min pw på bandet och 30 min spring, nöjd tjej!

Meja somna vid 19:30 men vakna lika fort igen och hade svårt att slappna av och va ledsen. Nu är vi inne på 5te veckan de är så. mest jobbigt för Meja :/ Nu sover båda flickorna och jag ska göra den sällis!

Imorgon blir det lunch med meja och majkens mormor på stan, röjj på museet och fredagsmys med morfar! Bra fredag :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0