Tröttsamt!

Hej på er!

Från förkyld till feber, vad kommer härnäst? Magsjuka , vattenkoppor? tröttsamt! Idag har jag försökt vika in all tvätt men de har gått sådär med en febrig tjej som bara vill sitta i mitt knä och hon är ju viktigtast!

Vi har även gjort lite negerbollar som vi ska bju sarah på när hon kommer, meja lägtar så här hemma efter "lilla Sarah" har en mammavän som även hon heter Sara och hon har fått smeknamnet "den andra Sara"

Idag är jag även inne på veckans andra och sista fasta, och de går så bra så! första veckan va jag trött på fqsterdagarna men inte denna, Snarare rastlös och full av spring i bena! Får nog ta en tur till gymmet ikväll när Rikard tränat klart :)

Om allt går som de ska med R pappaledighet ska han från och med nästa vecka vara pappaledig tor-fre fram till semestern och de innebär att jag kan börja jobba lite smått, dags att kolla jobb kanske ? :)

Ha en fin onsdag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0