Fredag!

Tjejerna sov till 8 idag och tror dock de hade behövt några timmar till! Vi åt frulle och gick ner till stan och lekparken innan vi skulle träffa augustimammorna! Idag åt vi lunch på Sams Taco ett jättebra ställe som ligger i stan! Taco buffé för 50kr är väl helt okej 😜 dessutom är de sån service och gästvänlighet på de stället! Vi tog en tur på stan shoppa loss på loppisen och innan Vi tog en fika :) bibeloteket besökte vi innan vi köpte fredagsmys och tog bussen hem :)
 
tjejerna va trötta och jag fixa våfflor till dom och tänkte göra lchf till mig när de somnat men de va  lättare sagt än gjort minsann! Två timmar tog de! När den ena nästan somnat satte den andra igång att gasta! Ville bara gråta kände jag men tills slut så ;)
 
ush såg en film här precis , d blev inte några våfflor föresten stekte två korvar i stället , precis lika gott! Jo filmen föresten hette skumtimmarna den kan jag nog rekommendera trotts att jag har en klump i magen och är sur att den inte sluta som ja ville 😜 kan säga som såhär kramar mina fina döttrar extra hårt ikväll!! 
 
Imorgon är ska jag träffa mamma och så kommer Elin å lucas och passar mina tjejer när jag ska jobba, någon längtar väldigt här hemma! Morbror och hennes Kompis ska ju komma :)
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0