Gårdagen

Hej på er! somna när jag la tjejerna! Vi sluta med välling i går av olika själ för båda tjejerna! De gick bättre än väntat och tog bara 2 timmar för meja att somna 😴 
 
Goa Kevin kom till oss strax efter 6 på morgonen      Vid 8 tiden väckte jag mina troll för dagen skulle spenderas på Nordens Ark! Vi va där kl 10 när de öppna och va inte därifrån för ens de stängde kl 17 😜 om barna fick bestämma hade vi varit där längre ❤️ 
 
 när vi kom hem hade Rikard fixat mat till oss och de var de ända vi hann med innan läggdags! 
 
Inatt sov barna oroligt, Majken är som en kamin! Jag har tagit tag och ringt f kassan om en stund ska jag göra ett ryckande här hemma, i em har vi tvättid för tredje gången denna vecka (ja vi har mkt tvätt) så dagen blir lugn!! De behöver vi! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0