Tillbaka!

äntligen hittat motivation att skriva vad som händer i mitt liv, kul att kunna gå tillbaka och läsa 👍
 
dagen en börja med sovmorgon, tack å lov efter den kvällen å natten! efter vi röstat åkte vi till Rikards kompis i Färgelanda där han skulle hjälpa    honom med el i huset! Vi haka på eftersom det inte skulle ta så värst lång tid ! Paret vi var hos hade en nästan nyfödd bebis som meja klappa och hade koll på 😊 efter ett tag kände jag att ja å barna bara va i vägen, meja klättra nästa på väggarna så vi åkte till Linda och hennes fina familj. Där lekte barna och meja fick utlopp för sin energi! Helt plötsligt sprang tiden i väg och att jag skulle hinna till gymet 17:30 kunde jag glömma! när vi åkte från linda hade jag två trötta tjejer den ena somna väldigt fort och den andra skrek och försökte bestämma över sin mamma! Efter en väldigt bra stund somna även denna dam och de va tur för mamman hade nästan inget tålamod kvar 😔🔫 denna trotts tar kol på mig! Hua ska de bli värre? Kan de bli värre! Älskade älskade barn! Vilken vilja och humör du har ❤️ Dags att sova! Imorgon väntar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0