Torsdag!

 
Gokväll!
gisses, redan torsdag idag denna veckan har gått i en hejdundrande fart! Idag börja dagen med två tjejer som inte riktigt va pigga, men de skulle ändå gå upp tokfior!
 
vi va effetiva imorse gjorde matsäck , tog på kidsen, packa matsäck och så på en timme :) hann själv inte äta men de är ju inte de viktgaste! 
 
Vi tog oss en tur på strandpromenaden innan jag mötte upp Hanna vid borgen! Kidsen tyckte de va häftig "wow Madicken torn" 😜 vi va inte där så länge! Höga höjder, glassplitter överallt och Meja som är orädd och vägrar lyssna va en dålig kombo! Vi åt lite sedan stack vi till emaus! 
 
när Rikard kom hem drog jag å simma,basta och sola!! Att ladda batterierna var verkligen välbehövligt! trottåldern har flugit i min äldsta dotter och vissa stunder är de väldigt frustrerande! Men efter badet önska jag de var vakna när jag kom hem ❤️ Älskade barn! 
 
Imorgon ska vi äntligen träffa mina Augustimammor, gissa vart 👏 emaus 👍😜 hoppas ni haft en kanondag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0