Tisdsg

Gokväll. Här sitter jag i lugn och ro med Gosis I knät. Ensam. Barnen sover sedan 1 timme och jag vet inte när jag var ensam senast. Och jag tycker de är rätt okej faktiskt. Idag har vi varit hemma för Majken har varit lite krasslig 😕typiskt vi som skulle ha besök idag. Men de kommer fler tåg! Imorgon fyller min Meja, Madicken, Ruby, eller kanske Hello kitty 4 år. Tänk att jag varit mamma i 4 år! Shit vilken ära! Shit va jag är lyckligt lottad och otroligt stolt över min avkomma. Imorgon kommer några gäster hit på fm sedan så ska vi på teater i Göteborg. Vi ska se på Salltkråkan på Lisebergsteatern och de ska bli så mysigt. Nu ska jag snart lägga mig och sova! Hoppas ni har de bra!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0