Fredag

Godmorgon på er! 
 
Innan jag somna igår låg jag och fundera på en sak.  Alltså när någon annan människa mår dåligt så försvinner vissa de blir sura och de finns ingen som helst empati varför man gör vissa val istället för att stötta och visa att de finns !? Konstigt ?
 
Jag vet ju också att om man frågar något "läget " eller hur förväntar man sig ett "jo men de är brs" säger man  något annat så är de typ "ush då" "de va ju inte bra" haha har jag rätt !? 
 
Idag ska vi träffa några av de finaste människor jag vet :) vi ska luncha på Ikea och bara njuta av fredags känslan. Ikväll blir de bowling med några syskon och mamma , mysigt ❤
 
Hoppas nu får en fin helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0