Fredag

Godmorgon på er! !
 
Vakna av meja strax innan kl 5 hon somna om med en gång men inte jag.! Kanske dax att gå upp ? Att ligga är och fundera på saker man ändå inte kan göra något åt är både tidskrävande och frustrerande ! Känner jag mig rätt är jag trött lagom till mina barn vill upp och kanske hinner somna några mina innan så jag är en zombie hela dagen :) 
 
Idag ska vi träffa min älskade Sara, ska gosa och klämma på magen , äta lunch och rasta barn på missen.  Ikväll kanske de blir en löptur och såklart fredagsmys :)
 
Denna sommaren har jag semester för första gången någonsin, betalt ! Vi åker till Turkiet med Rikards mamma, bror och kusin milo i augusti och de kommer bli så jädra kul! Meja ser fram emot resan väldigt mkt
 Hon älskar sommaren och har inte riktigt accepterat att de är vinter än 😂 tur de snart är vår!! 
 
Önskar er en trevlig helg för de tänker jag ha! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0