Lördag!

Gokväll i stugorna!  
Jag gissar att hälften av er sitter och kikar på Mello med massa mys. Har blivit uppdaterad både på insta och Facebook hur dåligt de är men alla tycks kolla ändå 😂
 
Har kommit till insikt och känt mig som en dåligt vän den sista tiden. Har svårt för människor som inte varar på sms eller Facebook fast man vet att de har läst de. Tycker de är nongalant beteende. Och vet ni va sån är jag med har jag kommit på 😢😯 inte för att jag egentligen sliter i de utan att man läser saker vi fel tillfälle och sedan glömmer helt bort att svara eller tror man har svarat. 
 
Idag har vi varit ute på tur hela dagen ! Är så trött och nöjd med dagen :) nu skrivar Vi läs Rikard i hop barnens våningsäng :) 
 
Imorgon blir en slapp/städ hemma dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0