Måndag

veckans första dag starta kl 5 för oss! 
 
Vi slappa i soffan och åt frukost sedan somna jag och Majken om. Jag va helt väck och meja kolla på tv. Efter lunch tog vi oss ut i de fina vädret ! Barnen gick själva och meja börja springa i väg mot vägen och jag hörde mig själv panikskrika och meja fick stop. Blä va rädd jag var. 
 
Pappa mötte oss på lekparken och jag traska till jobbet
 På jobbet gick de snabbt men har känt mig ful , svullen och lite halv deppig idag och så kom lingon som ett brev på posten och då kändes de lite mer okej.
 
Imorgon är jag ledig och de är behövligt känner jag. Då ska vi ta dagen som den kommer och bara mysa.
Bilen har ju gått sönder också , då vet vi vart vi ska lägga våra pengar på denna månaden , kanon! 
 
Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0