Slut som artist

 
 
 
 
 
Gokväll i stugorna.
 
4 dagar sen sist och vad har jag gjort!? jobbat.. I torsdags EM vid 16 tiden ringde de från resursen och fråga om jag kunde jobba på fredagen på förmiddagen fram till 14, de va ju inga problem Rikard va ledig och jag börja ju inte nästa jobb för ens kl 14:45. La på och tänkte gött nu får jag 12 timmars dag istället för 6. Sedan kom jag på att de va min jobbhelg och att de va ytterligare 12 timmar lördag och söndag.
 
Helgen har sagt swisch och de gör de alltid när jag jobbar och vi kan ibland åka på utflykter då familjen kam vara med. Då blir de dubblejobb att hålla koll på alla , men de är de värt! Idag spendera vi dagen ute på Nordens Ark. Helt underbart ! 
 
Imorgon kommer pappa hit och är med barnen han fick ju inte träffat dom förra veckan så han längta nu sa han :) 
 
meja sov över hos sin farmor igår för kanske 4 gången i sitt liv. Hon hade packat resväska och kakbok. Hon hade inte tänkt sig följa med hem när de skulle hem på lördagen men de fick hon allt, en natt räcker för mammahjärtat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0