söndag!

Ännu en dålig natt. En meja som vakna med hosta och ont i halsen och en Majken som ville ligga på bröstet eller på armen. 
Rikard va uppe i ottan för han skulle på jakt och tjejen som vi skulle på kalas hos var också sjuk , tur i oturen då vi gärna velat gå men inte kunnat idag. 
 
Tjejerna är piggare idag och Majken som under de senaste dagarna bara suttit i soffan är nere på golvet och kör några dans moves med nallarna. Skönt att de går åt rätt håll ;)
 
Idag börja jag med Shakes och kommer ersätta två mål fram över. Den smaka inte så mkt men va väldigt tjock så man blev ju mätt. Tjejerna skrek i kapp så hann inte mixa och greja som man  skulle så den blev klumpig. Till lunch ska jag anstränga mig mer 😂 
 
Idag städar vi ut sjukstugan hoppas jag får tvättid så jag kan tvätta säng kläder och sånt! :) hoppas ni får en fin dag :) 
 
Kram. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0