Tisdag

Gokväll i stugorna!
 
Dagen började tidigt idag för Majken och mig precis när hon somnat om och jag blundat så vakna Meja och de va den chansen att få sova en stund till 😂
 
Vi har haft en slappar dag idag då jag misstänkte feber på Majken. Och ja vi har tappat bort termometern så jag visst inte säkert om hon hade de 😉 Meja hade önskemål att baka choklad bollar idag så de gjorde vi
 En "nyttig" variant med jordnötssmör och hasselnötsmör och inget socker , perfekt om man är sugen på något :) 
 
Medan Majken vila i nästen 3 timmar hade jag och Meja egentid och kika på film och busa! 
 
Nu i EM har jag varit ute och sprungit för första gången på två och halv vecka så skönt att äntligen få komma igång igen
 3,9 km på 30 min har jag att förbättra på och de ska inte vara så svårt 😉 tänk va lättare de är när man lyssnar på musik :) 
 
Imorgon är de onsdag och de innebär jobb för mig och sedan tar jag helg dårå :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0