effektiv eftermiddag

sån tur jag har att min kära far gillar att vara i tid! När vi parkerat bilen och de va 30 min kvar till Ted gärdestad konserten började va de redan smockfullt utanför och fullsatt inuti så kanske 1/3 som kom fick gå hem. Men pappa va är i tid, min pappa de 😉 så vi fick plats :) de berätta hela hans historia och sjöng hans bästa låtar. jättebra verkligen! 
 
När jag kom hem laga vi kyckling tikkamasala och sedan så har vi tvättat (läs Rikard ) och jag har bakat två sorters bröd båda med morot i :) ett ljust och ett helt utan mjöl med mandel och solrosfrön och sånt nyttig i istället :) de uppskattades till kvällsmaten! 
 
Nu sover tjejerna och Meja sover på sitt rum, de var nog fjärde dagen i rad som hon ville de och de kunde hon väl få så nu sover hon där, stora lilla Meja! Nu kikar vi på film "förr eller senare exploderar jag " den verkar bra :) 
 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0