Första inlägget 2015

Godkväll på er.
 
Tänkte uppdatera er om mitt enormt intressanta liv 😉 igår va de som alla vet nyår. Värdparet fick ställa in då en utav herrskapet blev väldigt sjuk :/ samma visa förra året fast med ett annat par och en annan sjukdom.
 
Vi var hos familjen Waĺlin i stället och hade de väldigt trevligt. Åt god mat, spela bingo, skåla och umgicks! 
 
2014 var ett bra år för mig. Barnen har växt och utvecklats i hiskelig takt, jag har tagit körkort,  jag har fått fast jobb, vad mer kan man begära av året :) ? 
 
Starta dagen på världens bästa jobb också dessutom. Sedan åkte jag direkt och hjälpe en vän med flytt. Fastedaag startar vi de nya året med också! 
 
Snart ska jag sova,  mina huliganer hållet på och är igång än 😴😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0