Fredag

godmorgon på er! 
Idag sov vi till 10. 
 
gårdagen va jättebra! vi var hemma och strosade jag och tjejerna. jag och Meja baka semlor som faktiskt blev lyckade. gjorde egen mandelmassa också , deni 😂 sedan kom de fibesök och fika med oss. Vi hade folk här hela dagen och de va perfekt eftersom barnen va så trötta :) 
 
på kvällen körde jag TRX för första gången och för er som inte vet va de är så använder man sig av band och gör olika styrkeövningar så jävla jobbigt och jag har sån jädra träningsvärk ;) 
 
Jag va jättesäker på att barna skulle sova när jag kom hem. De hade sovit från 19:20-20:30 så de va pigga som bara den när vi skulle sova. tror vi somna närmare 1 alltså. Jag var så frustrerad men jag tror jag somna innan Meja.
 
Idag ska vi leka på Stellas så fort Rikard kommer från jobbet, han slutar 13 Idag :) Louise kommer också å leker med oss, så roligt! Sedan blir de fredagsmys för hela slanten :) känner mig glad i dag :) 
 
har invägning på fredagar i en grupp på på Facebook och jag har tränat som en idiot denna vecka men ändå går jag upp!? :/ nästa vecka ska jag tänka extra myrket på vad jag äter och inte äta något socker alls ! så får vi se :) 
 
trevlig helg på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0