gårdagen

Godmorgon på er! 
 
Fy fan.  Vi har sovit som krattor hela familjen i natt :/. Igår fasta jag och drack min vassle, basico och The efter träningen åt jag två ägg och kika på Sveriges mästerkock tror aldrig jag varit så hungrig. 
 
Skulle springa ute igår men min mobil dog innan jag han börja så jag tog gymmet i stället,  bra att kunna välja. Börja på vecka två idag i stället eftersom jag känner att vecka 1 i springschemat va lätt så i stället för 3 min vila 2 spring jag 4 vila 1. Och 4,6 km! Nöjd och trött hade tänkt köra lite styrka men alla salarna va upptagna och i "gorillaburen" hänger jag helst inte 😁
 
Idag står jobb på schemat hoppas regnet håller sig borta så jag kan gå å lämna barnen hos dagmamman och sedan vidare till jobbet :) 
 
Trevligt fredag på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0