Kan inte riktigt

Slappna av! 
 
Vakna när Rikards kl ringde i vanlig ordning fick jag knuffa på honom så han skulle vakna. Och de märks på hela mig att de är dags för jobb igen jag stressar och oroar mig för saker. Tycker de är jobbigt att ha tider att passa och att Majken ska hinna sova och äta innan en viss tid. Egentligen är de inga problem utan de är bara jag som skapar. Det har hur som helst varit så härligt att få vara hemma i en vecka och så är de var fjärde vecka på mitt schema, de är en gåva! 
 
 
Har passat på att shoppa lite på nätet under tiden jag ändå varit vaken. Två par brallor blev de och jag visste inte att man kunde få så man hämta de i affären , smidigt?  Eller? :) såg även en annan rolig sak när jag kika på kläder. Kan man verkligen ha så långa ben!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0