Onsdag

Godmorgon på er!
 
Idag reagera jag nog inte ens när Rikard åkte till jobbet eller ja somna om väldigt fort.
Människor som umgås med mig eller jobbar med mig brukar säga att jag är så lugn och att jag inte stressar upp mig så lätt.
 
Nej utåt sätt gör jag inte de men händer de något som jag inte kan styra över eller att jag ska hinna mycket saker på en viss tid, då blir jag stressad och i med de svårt att sova. Som tex idag fyller min bror år och vi ska åka dit innan jag börjar jobba 14:45 vi har hela dagen på oss. Men så kommer de. när ska bara hinna äta lunch , när ska Majken hinna sova, när vaknar vi imorgon? hajar ni hur jobbigt jag har de ;)
så nu ligger jag här i soffan och är trött men kan inte få ro att sova, kanske om jag ställer klockan så jag inte försover mig , smart Johanna !
 
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0