rutiner

Hej på er! 
 
Va viktigt de är med rutiner alltså och dessa har gått åt pipsvängen nu under jjul och nyår när man varit uppe sent vaknat sent åkt bil på EM så barns sovit då. Ja ni vet hur de är ni med barn själva. 
 
Innan jag fick barn förstod jag inte varför de va så viktigt att barn på förskolan jag jobba inte sov för länge men nu gör jag. 😉
 
Idag vakna min stora tjej 03:30 märkte direkt att de skulle ta sin tid för henne att somna om så vi gick upp. Två timmar sov vi i soffan innan kl ringde och vi skulle iväg och träffa Angelica och Nicole för 3 timmars röjj på de nya leklandet,  hur bra som helst va de! Meja stack ifrån mig tre gånger när vi skulle hem. Är de ett tecken på att de får bra betyg ? :) 
 
När vi kom hem åkte Rikard till kompisar i Lysekil och jag är hemma med trött tjejer som SKA somna i tid i kväll så mamman får lite egentid. Minns inte när de hände senast. :) så nu ska vi ut ett par timmar å leka :) 
 
Trevlig lördag på er :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0