Tisdag

God eftermiddag på er.
 
Jag brukar alltid ha mobilen på fönsterbrädan u sovrummet men i natt valde jag att inte ha de. Och idag somna jag om direkt och vi sov till 10 skönt ibland men såg nog hellre att tjejerna somna i tid på kvällen!
 
tyckte meja va lite febrig men troligtvis bara trött. Efter en stund va de hopp å sluta i vanlig ordning så vi åkte ner en stund till landbandet där Hanna och Marika befann sig och hängde med dom ett par timmar. 
 
Nu slappar vi framför frost i soffan och hör regnet utanför ;) ska snart fixa lite krubb och sedan ta på mig snabbkläderna och ge mig ut och springa. Idag ska Hanna med , roligt! 
Hoppas ni har det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0