Tisdag.

 Godmorgon.
 
vakna i vanlig ordning av att Rikards alarm och jag fick väcka honom. Barnen sov men rätt som de va säger meja i sömnen "jag heter inte Meja" sedan vaknar hon och är jättearg för att hon inte har sitt hello kitt nattlinne på sig (fast de va hon som byta själv igår ) och sedan va de bara att gå upp eftersom Majken också såklart vakna. så nu har vi ätit frukost och myser i soffan.
 
vi kör en lung dag idag eftersom tjejerna ska till dagmamman både ons och torsdag denna veckan. tror de inte gått mer än 1 EM i veckan sedan de börja så de är de ovana  med. Meja trivs hos dagmamman och springer in och leker men hon är inte så noga med de och de är inget alternativ för att jag själv inte kan eller vill aktivera. 
 
Igår tog jag tag i att ringa och boka tid hos tandläkaren och fixa sån försäkring, de blir bra tror jag ! skönt att kunna gå dit en gång om året och fixa och grejs utan att de ska kosta kortan.
 
Idag känner jag mig frisk så idag kör jag nog ett löppass eller TRX. 
 
hoppas ni får en fin dag 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0