tisdag

Godkväll i stugorna
 
 
Starta den lediga dagen med sovmorgon,  man tackar! Vi gjorde oss ordning käka frukost och begav oss mot min moster där Meja som fyllt år fick fina presenter och vi fick god mat.kl 15 var de dax för julgransplundring med morfar de va mysigt!  
 
När vi kom hem byta jag om och stack ut på en löprunda börja på mitt 10 veckors schema och de innebär 3 pass i veckan i 10 veckor de ska gå och allt handlar om vilja och planering. Första passet gick förvånansvärt bra och jag hann under passet ner till stan och tillbaka,  är nöjd och ser fram emot nästa :) 
 
Nu har vi ätit kvällsmat så nu ska barn läggas! Känns så skönt att jag är ledig 2 dagar till :) 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0