torsdag.

tjabba tjena,.
 
fy farao vad gott ja sovit i natt. Vi sover alltid med öppet fönster och de tror jag gör susen för sömnen ;)
 
vakna av mig själv  idag och va på g upp men då vakna skrik duon så vi fixa frukost och myser framför barntv. Men känner mig helt slut. är de att de finns lite körtlarna kvar i kroppen så jag inte tränat på en vecka eller vad beror de på!? 
 
ikväll blir de jobb 14:45-23 . de kommet blir en väldigt rolig dag på jobbet :) tjejena ska för första gången få "full vecka " så många dagar som jag jobbat som mest (3) så denna vecka alltså 9 timmar ;) 
 
Imorgon ska jag träffa några nya mammor som jag talat med på Facebook och även "gamla" vi ska äta semlewraps efteråt , de blir en mysfredag med andra ord!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0