Vilken natt

Hej på er i stugorna.
 
Meja somna i sin säng igår som hon önska men ropa på mig någon gång mitt i natten. hon var hes och tät i bröstet men de blir hon alltid hur kraftig eller mesig förkylning hon än har.vi somna om och sov till närmare 10 idag. barnen va pigga å glada och sugna på pulka så vi gjorde ordning ficka och stack ut! 
 
väl framme va de rätt tjockt med snö och tungt att ta sig upp
 när vi trodde vi va framme hade vi gått fel. Och två skrikande barn på de :/ När vi kom upp ville Meja hem och de var de ända hon skrek om till vi åkte hem. Hon ville inte åka någon pulka :/ jag åkte ett åk med Majken sedan åkte vi hem. nu gör jag mat här och sedan ska jag ut och springa :) 
 
man blir så inspirerad av folk som tränar och lägger ut God, nyttig mat på Facebook och instagram mer sånt :)
världens godaste och lättaste sås !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0